Contra

Vampire Weekend ställde till med gratis utomhuskonsert igår kväll och tillsammans med några tusen andra londonbor trängdes jag på gården till Somerset House. Trots problem med ljudet hade jag alldeles väldans trevligt.
Och det är alltid lika kul att höra engelsmännen beklaga sig över den deep freeze de anser sig befinna sig i, speciellt när termometern inte visar mer än +1. Man får faktiskt skylla sig själv om man tycker det är kallt när man går klädd barbent i januari.
Vampire Weekend ställde till med gratis utomhuskonsert igår kväll och tillsammans med några tusen andra londonbor trängdes jag på gården till Somerset House. Trots problem med ljudet och att min längd gjorde att jag bitvis inte såg mer än taket till byggnaden, hade jag alldeles väldans trevligt.

Och det är alltid lika kul att höra engelsmännen beklaga sig över den deep freeze de anser sig befinna sig i, speciellt när termometern inte visar mer än +1. Man får faktiskt skylla sig själv om man tycker det är kallt när man går barbent i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0